niedziela, 24 czerwca 2012

03. be like miley cyrus

Wiem, że ta dziewczyna ma tylu fanów jak i przeciwników. Ja osobiście ją lubię, jednakże nie słucham jej muzyki, ani nie oglądałam pewnego serialu z jej udziałem :-) Niesamowicie cenię ją za styl, który od jakiegoś czasu się diametralnie zmienił - oczywiście na korzyść. Ubiera się młodzieżowo i z pazurem, dzięki czemu każda z nas może wziąć z niej przykład.


1) Na codzień

      a)


Wersja ostrzejsza. Dobra na koncert, wyjście do klubu. Opcja wygodna, przy okazji nadająca nam charakterku. Miley najczęściej wybiera bezpieczne kolory - czerń, szarość, biel, jednak trzeba uważać, żeby nie wypaść w nich zbyt blado ani nudno! Widzimy, że są tutaj koszule (jeansowa, w kratę, gładka), swetry (te rozpinane jak i wkładane przez głowę), oraz szorty albo rurki. Ważnym elementem są ciężkie buty - najczęściej militarne, chociaż najzwyklejsze Conversy również goszczą w jej szafie. Na głowie Cyrus często można zauważyć kapelusze, a na nosie okulary przeciwsłoneczne (od oryginalnych lenonek, poprzez pilotki, aż po klasyczne wayfarery).


      b)


Tutaj wersja słodsza - na randkę, zakupy, spacer. Na pierwszym miejscu znajdują się bezapelacyjnie sukienki. Bardzo podoba mi się ta koronkowa z pierwszego zdjęcia - urocza oraz pasująca do każdego typu urody. Jednym minusem jest oczywiście jej kolor, który bardzo łatwo się brudzi. Możemy ubrać również tą w groszki, albo w panterkę, na temat której istnieje wiele spekulacji (HIT czy KIT?). Jeśli nie mamy ochoty na sukienki to najlepszym wyborem będą oczywiście szorty w połączeniu ze zwiewnym topem albo cienkim sweterkiem w kwiecisty wzór. Jakie do outfitu w tym typie wybrać buty? Najlepiej baleriny!


      c)


Sport pełni ważną rolę w Twoim życiu? Jeśli wybierasz się na jogging, siłownię, czy też zwykły spacer z psem weź przykład z Miley. Załóż na siebie zwiewną koszulkę w połączeniu z legginsami oraz wygodnymi butami (np. japonki albo tomsy) oraz zepnij włosy w wygodnego koczka.


2) Na elegancko


W tym wydaniu Cyrus wręcz błyszczy, jest to zupełnie inna wersja jej codziennego image'u. Stawia na kolory, błyszczące tkaniny i elementy z cekinami. Z jej urodą idealnie współgra kolor żółty, pomarańczowy oraz biały - dzięki nim cera wydaje się bardziej opalona. Makijaż jest zawsze mocny, eyeliner oraz doczepiane rzęsy nadają spojrzeniu ostry wyraz. W ręce Miley można zauważyć kopertówkę, czyli klasyczny dodatek do eleganckiego stroju, do którego zawsze można schować niezbędne rzeczy.


3) Fryzura


Miley jakiś czas temu ścięła włosy o kilkanaście centymetrów co według mnie było niepotrzebne, ponieważ zawsze podobały mi się jej długie włosy. No cóż, każda dziewczyna potrzebuje od czasu do czasu jakiejś zmiany! Teraz najbardziej lubi spinać włosy w kucyka albo koka, bardzo rzadko można ją spotkać w rozpuszczonych (a jeśli już to tylko na koncertach albo czerwonym dywanie - obowiązkowo lekko pofalowane).


4) Moja własna propozycja stylizacji


Kapelusz -> Reserved, 49,90zł
Koszula w kratę -> Pull and Bear, 89,90zł
Okulary pilotki -> Pull and Bear, 69,90zł
Pierścionki -> Pull and Bear, 25,90zł
Torebka -> Reserved, 69,90zł
Szorty -> Stradivarius, 99,90zł
Trampki -> Converse, 229,90zł

___________________________________



Sukienka -> Pull and Bear, 139,90zł
Baleriny Peep Toe -> Pull and Bear, 179,90zł
Bransoletki -> Stradivarius, 39,90zł
Okulary w stylu lat 50 -> Stradivarius, 49,90zł
Torebka -> Reserved, 59,99zł



Enjoy!
~Laura.

15 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się styl Miley na co dzień
    + proszę zarejestruj się tu jeśli uzbierasz 100 punktów dostajesz darmowe pudełko z kosmetykami.
    : http://shinybox.pl/?ref=8695fc9

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły pomysł na bloga, będe odwiedzać i zapraszam do mnie.
    osobiście czekam na opis stylu Leighton Meester :)
    DODAJE DO OBSERWOWANYCH I ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się zapowiadasz! ;)))

    obserwujemy? :)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie, ładnie ale mam małą radę- dodawajcie tez propozycje stylizacji własnych, a nie tylko obrazki z internetu, bo to może zobaczyć każdy po wklepaniu w google;)
    Ogólnie fajnie się zapowiada:) Dodałabym do obserwowanych, ale chyba ślepa jestem i nie widzę gdzie to macie ;P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tylko dodałaś to ja zaczynam obserwować ;) miło, że moja opinia się przydała ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje propozycje są świetne! :) ta koszula z P&B jest świetna! :)
    obserwuję i liczę na rewanż: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miałaś ciekawy pomysł na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jej nie lubię,stylu też nie xd
    +wyłącz weryfikację obrazkową,będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię jej styl ubierania :))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog i notki obserwuje i licze na to samo jeśli chcesz zebym napisala o twoim blogu u mnie to napisz
    http://cherrycolorcrazy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam dokładnie tak samo! uwielbiam ejj sttle cała reszta mnie nie obchodzi, nigdy nie lub iłam hannah montanah . ale jej sttle rzeczywiscie jest cudny, ale włos ścięła i brzydko ej w takich krótkich ;p

    OdpowiedzUsuń